søndag, juni 05, 2016

Week 22



Ukens overraskelse: Fredag


Da jeg kom hjem fra jobb på fredagskvelden ble jeg overrasket med middag som gubben hadde stelt i stand. Vi hadde avtalt hjemmelaget pizza på lørdag, så jeg hadde ikke forventet så mye på fredagen. Jeg er ikke kravstor liksom. Men da han ringte og lurte på om jeg rakk butikken for å kjøpe brus før stengetid, bare sånn om jeg ville ha det til middag, ble jeg gledelig overrasket. Jeg hadde blitt kjempeglad for pådekket bord til kveldsmat liksom. Men neida, han hadde jammen stelt i stand middag. Lykke!  

Ukens opptur: Solfylt søndag.


Det er ganske kjedelig og dra på jobb om dagene når det er så fint vær, jeg pleier å spøke med at man ikke blir noe brun av å jobbe på ikea. Iallefall ikke jeg, for jeg pleier å ha litt uflaks med været sånn sett. Men takk og pris for at det klaffet i dag, på selveste søndag. For nå kan jeg ikke lengre klage på å måtte være inne i finværet. Nå har jeg også fått sol på kroppen! 


Ukens beste kjøp: Telefon?



Litt for tidlig å si om det er det beste kjøpet jeg har gjort. Men måtte nesten anskaffe ny telefon da. Så det ble gjort denne uken. Skal holde dere litt på pinebenken, så dere får ikke hvite hvilken merke eller modell ;)



Ukens irritasjon: hæ?

Jeg vet ikke jeg, har ikke vært noe særlig irritert jeg. Rolige dager på jobb har vært litt krevende og kjedelig ja. Men jeg føler ikke jeg har vært irritert. Jeg er nordlending og jeg føler det er litt unormalt å ikke kunne trekke frem noe irriterende. Eller, det er kanskje en bra ting?



Ukens små glede:  Verdens beste laksemiddag.

Kan skryte av denne middagen i evigheter altså. Og det må ikke gå så alt for lenge til neste gang. For soyamarinert laks er bare helt fantastisk. Og dermed blir den ukas lille glede.


Ukens "hekta på": Tools for short hair


For de som tror kort hår er enkelt, må jeg nokk skuffe dere. Etter at jeg har klipt meg kort har jeg vært helt avhenging av hårføner og slettetang. Å lufttørke de korte tustene her? Det er som å ønske seg en dårlig hårdag. Hvem er det som ønsker seg det? Fint det er det, og jeg er langt fra missfornøyd. Det tar bare litt tid å dusje og ordne det. Thats it. 

Ukens nedtur: To late.

Å kjøpe noe på nett på en torsdag er noe dritt. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for hvilken ny tlf jeg skulle ha, så hvorfor jeg knøvlet så lenge med å bestille vet jeg ikke. Det er jo helt høll i hodet å bestille en torsdag, for å få melding på fredag om at en pakke er på vei. Da vet du jo at du må vente over hele helgen. For en klums jeg er. 

Ukens låt: Touch it



Summary of last week:

Surprise - Hubby making me dinner on friday. 
Upswing - Sunny sunday.
Best buy - New phone
Annoyance - nothing, really?
Small delight - Soy marinaded salmon. 
Hooked on - Tools for short hairstyles
Song - Ariana Grande - Touch it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)