tirsdag, juni 14, 2016

Topp7 - Storheia

God Tirsdag!

Endelig er jeg klar med første bildedryss av søndagens Topp7 tur. Kjempe optimistisk av meg å tro at jeg skulle klare å redigere og poste bilder rett etter turen. Og smålig optimistisk av meg å tro at jeg skulle klare det etter jobb i går. Jeg kom hjem, støvsugde leiligheten og kollapset i sofaen og ble værende der resten av kvelden. I dag der i mot, er jeg passe ok form og veldig klar for å dele litt turglede ;)

Ja jeg er sliten, merker det godt i bena nå etterpå. Likevel er jeg ganske herdet etter å ha gått ganske mange lange fjellturer før, og holdt meg helt fri for blemmer og gnagsår hele turen. Gubben var ikke like heldig, og sverger han aldri skal gå denne turen igjen. Så jeg frykter jeg må gjøre den alene neste år. Hvist det blir neste år på meg da, jeg tror nå det. Men, her er bildene da! Fra start og til og med Storheia. Med meg hadde jeg min gode venninne, silje, gubben, svigerfar og svigerbror. Stas!




















At turen i år kom til å gå innom Storheia, bymarkas største topp som jeg enda ikke vært på, var skikkelig stas! I fjor ble løypen lagt om på grunn av mye regnvær, men i år har været vært veldig fint i juni. Det var virkelig stas å få komme opp og se en utsikt og deler av Trondheim jeg aldri har sett før. Og ikke minst, vi var utrolig heldig med været! Herlig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)