onsdag, juni 08, 2016

Love the energy


God kveld!

Jeg og pusene ligger her, som 3 randome brikker slengt på sofaen. Etter to dager med jogging til jobb er jeg helt ute av meg. Sliten, men på en god måte. Jeg har lenge vært lei av å ta buss til jobb, og jeg er veldig glad for at jeg har funnet ut det er andre alternativer til det å sykle. For jeg har ikke vært noe flink til å prioritere å få sykkelen i orden. Å gå til jobb er en fantastisk måte å få sikret meg noen en time med sol på kroppen og frisk luft i lungene. Så frisk som den blir i Trondheim by vel og merke. 

Å jogge til jobb er en fantastisk herlig ting å gjøre, og det er deilig å kunne gå hjem fra jobb å vite at dagens treningsøkt er unnagjort. Det er og en fin måte å sikre at jeg får x antal kilometer i uken og en god dose mengdetrening.

Jeg føler akkurat nå at jeg har skrudd aktivitetsnivået mitt fra 90% til 130% liksom. Hva en jeg prøver å gjøre sitter jeg bare her på sofaen og gjesper. Det virker og som om mitt humør smitter over på pusene. Leke? Næææh......  Men det føles så godt! Jeg sover som en sten om natten og føler jeg er sånn passe våken når alarmene ringer. På jobb har jeg overskudd, og jammen har jeg ikke det hjemme og. For eksempel, i går jogget jeg til jobb også gikk jeg hjem etter på. Da jeg kom hjem ordnet jeg middag, tok oppvask og vasket gulv i alle rom. Hvem skulle tro det!

Og bildet? Ja jeg har kjøpt meg to nye kaktuser jeg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)