lørdag, juni 11, 2016

Absence


Hjelp så fraværende jeg har vært. Ikke bare her, men på andre sosiale medier også. Det har bare vært en slik uke, I guess. Det har ikke vært så mye tid til overs, og tiden har blitt prioritert til andre ting. Noen ganger må det være lov. :)

For det har nesten alltid vært ett ærend å gjøre etter jobb, eller noe husarbeid å gjøre hjemme. Mitt skyhøye aktivitetsnivå er også med på å gjøre meg litt ekstra sliten. Kroppen må bare tilvenne seg litt mer aktivitet. Spesielt nå som jeg skal ta å få sykkelen i orden så jeg kan sykle til jobb de neste månedene. Jeg ser egentlig veldig frem til å få slippe å sitte på bussen med feststemte folk etter en lang ettermiddag på jobb. 

MEN, nå er det på tide å komme seg i seng. For jeg og gubben skal nemlig gå TOPP7 imorgen. Og med flott vær i vente tror jeg det blir en fantastisk tur i år. Gled dere til bilder i morgen ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)