fredag, mai 22, 2015

17th of may - Bubbles and gold

God helg!



Ja, denne jenta har frihelg. Til og med lang helg og det er deilig. Jeg må bare beklage for dårlig blogging denne uken. Hodet mitt har vært fylt med jobb og jeg har så mye nytt å lære. Det er spennende tider for meg på IKEA etter som jeg skal inn i et vikariat på lampe avdelingen. Og dere som kjenner meg godt vet at jeg elsker å lære nytt og videreutvikle meg - så jeg legger hele sjela inn i det.

Det er dog på tide å få slengt ut bildene fra 17. mai feiringen. For en utrolig dag. Ikke bare klarte jeg å få stelt i stand bunaden helt selv, men for en gjeng å feire med! Jeg og Marius var jo fashionably late som vanlig til champagnefrokosten. Likevell, det ble frokost på oss også og det ble sprettet flere flasker champagne. Jeg vet iallefall at jeg kan ikke å sprette champis så det overlot jeg til de med mer erfaring ;)





Etter frokost ble det kake som folk hadde baket. De så nydelig ut og jeg skulle ønske jeg kunne spist av begge. Den jeg kunne spise var ufattelig god, og gubben kunne bekrefte at den andre også var det. Sammen med alt det søte var det utrolig godt med friske jordbær og kaffe. Etter at vi hadde spist oss supermett på kake var det en slapp gjeng som satt i sofahjørnet og daffet. Men kan ikke klage, en mer fantastisk gjeng skal man virkelig lete lenge etter. Jeg storkoste meg virkelig.






Før vi skiftet ut av bunadene snek vi oss ut da det ble opphold for å ta litt bilder. Det ble noen herlige minner for livet. Stemningen i bildene er til å ta og føle på. Jeg elsker dem. Så nå blir det mye bilder, det får dere bare tåle ;)









Etterhvert ble det tid for mat og vertene fyrte opp grillen. Det ble grillet grillribbe, pølse, spareribs og mye mye tilbehør. Vi kunne konkludere med at vi hadde alt for mye mat. Det var uansett deilig med litt salt mat, og for min del var det ufattelig godt med grillmat. Årets første grilling på 17 mai, ikke værst!





Tusen takk til alle samme for en fantastisk og koselig 17 mai feiring!

2 kommentarer:

  1. Fine bilder!
    Koselige minner d der! :-)

    SvarSlett
  2. Endelig fikk jeg se hvordan 17 mai var for deg:) så ut til at dere koset der masse:) Det er jeg kjempe glad for. <3<3

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)