mandag, april 20, 2015

Sunday sunny bicycle ride

God Mandags morgen! Jeg håper alle har hatt en fantastisk helg og at batteriene er fult oppladet. På lørdagen var jeg med jentegjengen, og det var en utrolig koselig kveld. Og søndagen ble tilbrakt med å se mange episoder av Criminal Minds, og gubben fikk tvunget meg ut på sykkeltur. Så alt skulle tilsi at mine batteri var fult oppladet for jeg har hatt en skikkelig helg, og det er en stund siden jeg har følt det. Jeg har likevel ikke nådd fulle hundre prosent enda, og det håper jeg kaffekoppen kan hjelpe med.

Hodet er klar for mandag, men kroppen er ikke helt med. Derfor tror jeg at jeg utsetter ukas første styrketrening til imorgen. Jeg er så stiv og støl at det er ikke måte på. Hvist jeg skal overleve å være på jobb i kveld så må jeg dra frem matta her hjemme og bøye og tøye litt. Man skal ikke undervurdere kroppens smidighet eller bevegelighet.

Når det er sagt var sykkelturen opp Byåsen fantastisk fin. Det var sol og det må jo ha vært den varmeste dagen så langt i April. Første etappe gikk her hjemme fra og opp Selsbakk til svigerfar. Vi hadde en liten pause der fordi gubben måtte få festet rattet som var litt løst. Etter det fortsatte vi opp mot Stavset og til svigermor. Etter litt frukt og sjokolade suste vi hjem igjen. Nydelig tur!


Jeg var ikke noe særlig optimistisk til å sykle i oppoverbakker etter som jeg hadde trent bein lørdagen før. Fikk melkesyre på null komma nikks, og noen ganger måtte jeg bare gi opp å gå. Kondisen fikk kjørt seg skikkelig og den må det virkelig gjøres noe med! Til sist så var jeg nå glad jeg ga etter og ble med! :)

- Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)